Гарантії

Мережа страйкбольних магазинів Strikeshop працює з 2010 року. Ми - стабільний гравець тому, що тримаємо своє слово та готові гарантувати обмін чи повернення товару у визначений законодавством термін.

1

Протягом якого часу можливий обмін чи повернення коштів?

Strikeshop гарантує повернення коштів чи обмін товару строком в 14 днів з моменту покупки. Дане зобов`язання розповсюджується на невживаний товар з виробничими дефектами, або ж такий, що не підійшов, але не втратив своїх передпродажних якостей. Повернення та обмін не розповсюджується на товари, що не підлягають поверненню чи обміну згідно з українським законодавством (Закон «Про захист прав споживачів» в його чинній редакції).

Питання обміну чи повернення товару в магазинах Strikeshop регулюються Законом України «Про захист прав споживачів» в редакції, чинній на момент продажу товару.

1

Комплектація, матеріали, відтінок та колір можуть бути змінені виробником без попередження дистриб`юторів. Мережа магазинів Strikeshop не несе відповідальності за зміни, внесені виробником без повідомлення. Ми робимо все, щоб своєчасно виявляти ці зміни та оновлювати інформацію на сайті. Але радимо перед покупкою уточнювати комплектацію за телефонами, вказаними на сайті.

1

Які товари не підлягають поверненню згідно з законодавством?

Ми не повертаємо кошти за товар, який втратив товарний вигляд, властивості, якщо покупець не може надати документів, що засвідчують його покупку в магазинах мережі Strikeshop, чи не є клієнтом нашого інтернет-магазину (відсутній в базі).

Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" передбачає такий список товарів, що не підлягають обміну або поверненню:

  1. Продовольчі товари.
  2. Лікарські засоби.
  3. Предмети сангігієни.
  4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
  5. Корсетні товари.
  6. Парфумерно-косметичні вироби.
  7. Перо-пухові вироби.
  8. Дитячі іграшки м’які.
  9. Дитячі іграшки гумові надувні.
  10. Зубні щітки.
  11. Мундштуки.
  12. Апарати для гоління.
  13. Помазки для гоління.
  14. Гребінці, гребені та щітки масажні.
  15. Сурдини (для духових музичних інструментів).
  16. Скрипкові підборіддя.
  17. Рукавички.
  18. Тканини.
  19. Тюлегардинні і мереживні полотна.
  20. Килимові вироби метражні.
  21. Білизна натільна.
  22. Білизна постільна.
  23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
  24. Товари в аерозольному пакуванні.
  25. Друковані видання.
  26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
  27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
  28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
  29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
  30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
  31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Хто сплачує зворотну доставку у випадку, якщо товар потрібно обміняти чи повернути кошти?

Витрати за доставку несе покупець, окрім випадків, коли надіслано не той товар, що був замовлений, чи товар втратив свої якості з вини продавця.

1

Як оглядати товар, щоб його потім можна було повернути?

  1. Не псувати фірмове пакування, коробку, пакет, тару, не різати, не рвати пакування у місцях, які не передбачені для відкриття.
  2. Приміряючи взуття чи одяг у відділенні компанії-перевізника, намагайтеся не притуляти речі до запилених, брудних поверхонь. Не ставайте взуттям на підлогу, не застеливши її чистим папером чи ганчіркою.
  3. Не зривайте пломби, ярлики, бірки, не викидайте фірмове пакування до моменту, поки не будете впевнені, що товар вам підійшов.
  4. Протягом гарантійного терміну зберігайте квитанцію, чек, розрахункові документи та гарантійні талони (якщо покупка відбувалася у фізичному магазині Strikeshop).
  5. Якщо ви вирішили відправити товар назад, не псуйте оригінальні коробки, пакування скотчем, не намагайтеся їх закріпити скобами, цвяхами. Використовуйте захисну плівку.

При недотриманні бодай одного з цих пунктів магазин лишає за собою право відмовити у поверненні коштів чи обміні товару.

1

Порядок дій для тих, хто хоче обміняти чи повернути товар:

  • Зв'язатися з нами за телефоном +38 (098) 343 2441, або у чат-боті @StrikeshopBot
  • Повернути товар в магазин, згідно з інструкціями менеджера.
  • Після отримання та вивчення товару в магазині Strikeshop, ми протягом 7 днів зв`яжемося з вами та повернемо кошти чи обміняємо товар, якщо на нього розповсюджується гарантія.

З повагою, адміністрація мережі магазинів Strikeshop.



Графік роботи інтернет-магазину: Пн-Пт: 9:00-18:00 | Сб. 11:00-15:00
Передзвоніть мені
+38 098 343 24 41
@StrikeshopBot