- Бренд – Arcturus
- Матеріали - Алюміній, сталь, пластик
- Довжина - 890 / 980 мм
- Довжина внутрішнього стволика - 380 мм
- Початкова швидкість кульки ~125 м/с
- Дульна енергія ~1,56 Дж
- Рекомендована вага кульки 0,23 г, 0,25 г
- Версія гірбоксу - v3
- Хоп-ап +, з можливістю налаштування
- Вага - 3500 г
- Колір - Чорний
Страйкбольна штурмова гвинтівка Arcturus AK AT-AK04 - це високоякісний страйкбольний привід на платформі АК, що поєднує у собі високу точність, ефективність та стильний сучасний зовнішній вигляд.
Репліка відрізняється високою точністю та сучасним дизайном. Нижня частина ствольної коробки переходить у цівку з монтажними системами RIS та M-LOK. Приклад зроблено у стилі М4, він телескопічний, з регулюванням по довжині. Від класичних АК дану модель відрізняє шахта магазину, котра значно полегшує та пришвидшує перезарядку. Кожен привід має унікальний серійний номер.
Більшість зовнішніх деталей виготовлені з металу. При цьому варто окремо зазначити, що (як і в оригінальному автоматі) ствольна коробка, кришка ствольної коробки, важіль запобіжника-перемикача режимів вогню, спускова скоба та клавіша скидання магазину виготовлені зі сталі методом холодного штампування. Металевими зроблено також мушку, цілик, компенсатор, муляж затворної рами з ручкою перезарядки, антабку для збройного ременя та контргайки на буферній трубці. Всі деталі мають захист від корозії, нанесений заводським способом.
Репліка має систему швидкої заміни пружини, а направляючу пружини та головку поршня оснащено підшипниками. Полімерний поршень доповнено сталевою зубчатою рейкою, яка працює з високоякісними шестернями. Шестерні встановлені на 8-мм втулках, що дозволяє їм справлятися навіть зі складними навантаженнями.
Гірбокс закінчується герметичним нозлом, виготовленим з тефлону. Цей матеріал забезпечує одночасно довговічність та максимальне зниження тертя.
Привід обладнано системою ручного вивільнення пружини, відповідний перемикач розташований біля спускового гачка. За його допомогою після використання можна вивільнити стиснену пружину, аби вона не зазнавала зайвих навантажень у перервах між боями. Це дозволяє зберегти оригінальні робочі параметри приводу протягом довгого часу.